Marketing Plan

Η Στρατηγική Marketing αποτελείται από ένα σύνολο κατευθυντήριων γραμμών που αφορούν στον προσανατολισμό της εμπορικής δραστηριότητας της επιχείρησης.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι :

✓ η επιλογή αγορών και

✓ η επιλογή των προϊόντων που η επιχείρηση θα τοποθετήσει σε αυτές

 

Σχεδιάζουμε αποτελεσματικές στρατηγικές marketing λαμβάνοντας υπόψη των εξής συνδυασμό:

Τη δυναμική των πελατών μας σε σχέση με τις προοπτικές της αγοράς

Εντάσσουμε στο γενικότερο πλάνο το πώς θα κατανείμουν και θα αξιοποιήσουν τους οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους που έχουν διαθέσιμους.

 

Στόχος μας είναι πάντα:

Η διατήρηση ή βελτίωση της θέσης των πελατών μας στην αγορά.

 

Στο πλαίσιο του marketing plan σκιαγραφούμε την υφιστάμενη κατάσταση της επιχείρησης και συντάσσουμε SWOT και PEST αναλύσεις. Χρησιμοποιούμε εργαλεία που προσδιορίζουν τόσο τα ποσοτικά, αλλά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους περιβάλλοντος.

Επίσης, εντοπίζουμε και τις ευκαιρίες ανάπτυξης της εταιρίας βελτιστοποιώντας τους υφιστάμενους πόρους της.

Τέλος, με βάση ρεαλιστικούς προϋπολογισμούς και χρονοδιαγράμματα εκπονούμε το σχέδιο δράσης εξατομικευμένο για την κάθε επιχείρηση.

> Επιβλέπουμε την εφαρμογή και υλοποίησή του σχεδίου που έχουμε συμφωνήσει με τον πελάτη μας.

> Αξιολογούμε το υφιστάμενο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και καθορίζουμε προϊοντική στρατηγική, που κατά περίπτωση, περιλαμβάνει και διεύρυνση ή ανάπτυξη νέων προϊόντων.

> Αναπτύσσουμε concept για αποτελεσματικό product και brand management.

> Βελτιστοποιούμε την απόδοση των δικτύων διανομής των προϊόντων παρακολουθώντας ή διεκπεραιώνοντας όλη τη διαδικασία σχεδιασμού επιλογής και διαπραγμάτευσης.

> Σχεδιάζουμε, υλοποιούμε, εποπτεύουμε και ελέγχουμε.